Ariana Grande - positions (lyric video)

The official “positions” lyric video by Ariana Grande. Download the song here: arianagrande.lnk.to/positions
►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe
►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop
►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
arianagrande
arianagrande
arianagrande
Video by Katia Temkin
katiatemkin
Official “positions” Lyrics:
Heaven sent you to me
I’m just hoping I don’t repeat history
Boy I’m tryna meet your mama
on a Sunday
Then make a lotta love
on a Monday
Never need no
No one else, babe
‘Cause I’ll be
Switching them positions for you
Cooking in the kitchen and I’m in the bedroom
I’m in the Olympics way I’m jumping through hoops
Know my love infinite nothing I wouldn’t do
That I won’t do, switching for
Perfect, perfect
You’re too good to be true
But I get tired of running
Fuck it, now I’m running with you (with you)
Said boy I’m tryna meet your mama
on a Sunday
Then make a lotta love
on a Monday
Never need no
No one else babe
‘Cause I’ll be
Switching them positions for you
Cooking in the kitchen and I’m in the bedroom
I’m in the Olympics way I’m jumping through hoops
Know my love infinite nothing I wouldn’t do
That I won’t do, switching for you
Cooking in the kitchen and I’m in the bedroom
I’m in the Olympics way I’m jumping through hoops
Know my love infinite nothing I wouldn’t do
That I won’t do, switching for you
This some shit that I
Usually don’t do
But for you I kinda
Kinda want to
Cause youre down for me
And I’m down too
Yeah I’m down too
Switching them positions for you
This some shit that I
Usually don’t do
But for you I kinda
Kinda want to
Cause youre down for me
And I’m down too
Switching them positions for you
Cooking in the kitchen and I’m in the bedroom
I’m in the Olympics way I’m jumping through hoops
Know my love infinite nothing I wouldn’t do
That I won’t do, switching for you
Cooking in the kitchen and I’m in the bedroom
I’m in the Olympics way I’m jumping through hoops
Know my love infinite nothing I wouldn’t do
That I won’t do, switching for you
#ArianaGrande #positions #lyrics
© 2020 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

Comments

  1. CallieBestGirl

    CallieBestGirl3 hours ago

    Why is this in Weedle’s Sword and Shield WiFi Battle Playlist?

  2. Puspa Pathy

    Puspa Pathy8 hours ago

    Then make lot a love on sunday

  3. hayrunnisa kadri

    hayrunnisa kadri12 hours ago

    Boy ı'm tryna do my homework on a sunday and joinin online classes on a monday...

  4. Sherlyn Tavarez Alegre

    Sherlyn Tavarez Alegre15 hours ago

    Heaven sent you to me I'm just hoping I don't repeat history Boy, I'm tryna meet your mama on a Sunday Then make a lotta love on a Monday (ah) Never need no (no), no one else, babe 'Cause I'll be Switchin' the positions for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics, way I'm jumping through hoops Know my love infinite, nothin' I wouldn't do That I won't do, switchin' for Perfect, perfect You're too good to be true (you're too good to be true) But I get tired of runnin' Fuck it, now I'm runnin' with you, with you Said, boy I'm tryna meet your mama on a Sunday Then make a lotta love on a Monday (ah) Never need no (no), no one else, babe 'Cause I'll be Switchin' the positions for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics, way I'm jumping through hoops Know my love infinite, nothin' I wouldn't do That I won't do, switchin' for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics, way I'm jumping through hoops Know my love infinite, nothin' I wouldn't do That I won't do, switchin' for you This some shit that I usually don't do (yeah) But for you I kinda, kinda want to 'Cause you're down for me and I'm down too (and I'm down too) Yeah, I'm down too Switchin' the positions for you This some shit that I (yeah) usually don't do (don't do) But for you I kinda, kinda want to 'Cause you're down for me and I'm down too Switchin' the positions for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics, way I'm jumping through hoops Know my love infinite, nothin' I wouldn't do That I won't do, switchin' for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics, way I'm jumping through hoops Know my love infinite, nothin' I wouldn't do That I won't do, switchin' for you Yeah Ah, yeah Ah, yeah Also PeRiOd 😌

  5. Ennavern Gonzal

    Ennavern Gonzal16 hours ago

    Not e olating tgis whikr

  6. BANDO CRAIG

    BANDO CRAIG17 hours ago

    Facts:🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 😎

  7. Shayla Pena

    Shayla Pena20 hours ago

    mwaa thE SONG PERFECT

  8. Phoebe Elpos

    Phoebe Elpos21 hour ago

    So awesome

  9. Taeseong Lee

    Taeseong Lee23 hours ago

    KANYE WEST 2020

  10. Ange Mekontchou Dongmo

    Ange Mekontchou Dongmo23 hours ago

    i sound like a goat who is giving birth

  11. Cae Miño

    Cae MiñoDay ago

    PERFECT.

  12. Akira Joestar

    Akira JoestarDay ago

    Every song she makes is amazing 😘

  13. lawrendran

    lawrendranDay ago

    This video - them graphics - is way better than the original. Awesome work. 😍😍😍

  14. Glamour Jess

    Glamour JessDay ago

    *I'm in love with this song*

  15. X

    XDay ago

    This song exists Tiktok: free real state ⊂_ヽ   \\    \( ͡° ͜ʖ ͡°)     > ⌒ヽ    /   へ\    /  / \    レ ノ   ヽ_つ   / /   / /|  ( (ヽ  | |、\ | 丿 \ ⌒)  | |  ) / ノ ) Lノ (_/

  16. It’z Me Grxcie

    It’z Me GrxcieDay ago

    Wow I love Ariana 🤞🏻

  17. Denisia M John

    Denisia M JohnDay ago

    I definitely haven't been here 50,000 time before...........

  18. Hollywood Money

    Hollywood MoneyDay ago

    Studio: Which do you mean by positions? President, Scientists or 69? Ariana: YES Money she made from her HIT song POSITIONS: uslikes.info/house/X3d_zbuGxbGjmNw/video.html

  19. MazeNation :3

    MazeNation :3Day ago

    we need to get pastel grande up in here

  20. Tatekoi Felix

    Tatekoi FelixDay ago

    I JUST LOVE HER NEW AESTHETIC!!!THE BLACKS,WHITES,AND GRAYS ARE JUST PERFECT!HER ALBUM IS A MASTERPIECE!!!🖤

  21. Blazing_Edits

    Blazing_EditsDay ago

    Not me thinking she said “itching my condition for blue”

  22. A Phoenix

    A PhoenixDay ago

    every time Ariana sings "oh yeah, yea, yea" in any song, I nod my head....surprised I haven't gotten whiplash lol

  23. AISHWARYA MITRA

    AISHWARYA MITRA2 days ago

    I made 12M views. Yeah!!!🥳🥳🥳

  24. Klaudia Tatar

    Klaudia Tatar2 days ago

    Awesome

  25. All World

    All World2 days ago

    uslikes.info/house/dIKRr8admKeLicw/video.html

  26. Zenagatsuma

    Zenagatsuma2 days ago

    0:30

  27. Zenagatsuma

    Zenagatsuma2 days ago

    1:10

  28. gls0076

    gls00762 days ago

    Since Ariana is getting a bit more mature and naughtier with her lyrics, this song could ride in the strip club! Just need the right one with skills to body the floor and pole to the beat!

  29. Xx Dawn xX

    Xx Dawn xX2 days ago

    Sis snapped

  30. Nana Ama Mensah

    Nana Ama Mensah3 days ago

    Finally.. the lyrics to the song everyone has been talking about All jokes aside.. this is a very good song

  31. Sophia Rosseto

    Sophia Rosseto3 days ago

    I love this song

  32. voidbakv

    voidbakv3 days ago

    ig editors where ya at?

  33. pink spider

    pink spider3 days ago

    it's pollution

  34. Anime Life

    Anime Life3 days ago

    R.I.P to people who cant find this song💀

  35. THE THREE SISTERS THREE SISTERS

    THE THREE SISTERS THREE SISTERS2 days ago

    lol

  36. Dahrenah Marie

    Dahrenah Marie3 days ago

    This is a random comments cause I accidentally love Ariana in 2020

  37. amsvelasquez

    amsvelasquez3 days ago

    wait- it's "them positions"- 👁👄👁

  38. noemi mikaelson

    noemi mikaelson4 days ago

    you save 2020

  39. Ariana • and • Arianators

    Ariana • and • Arianators4 days ago

    Arianators be like : HEAVEN SENT YOU TO ME

  40. LeAzia C

    LeAzia C4 days ago

    Her voiceeee😩❤

  41. SKEW MUSIC

    SKEW MUSIC4 days ago

    PLEASE CHECK OUT THE POSITIONS REMIX!!!!!!! uslikes.info/house/dn-KqseKuqKZd5U/video.html

  42. 15 Lyrics

    15 Lyrics4 days ago

    Lyrics: Heaven sent you to me I'm just hopin' I don't repeat history Boy, I'm tryna meet your mama on a Sunday Then make a lotta love on a Monday (ah-ah) Never need no (no), no one else, babe 'Cause I'll be Switchin' the positions for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics, way I'm jumpin' through hoops Know my love infinite, nothin' I wouldn't do That I won't do, switchin' for you Perfect, perfect You're too good to be true (you're too good to be true) But I get tired of runnin' Fuck it, now I'm runnin' with you (wit' you) Said, boy, I'm tryna meet your mama on a Sunday Then make a lotta love on a Monday (ah-ah) Never need no (no), no one else, babе 'Cause I'll be Switchin' the positions for you (for you, ah) Cookin' in thе kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics, way I'm jumpin' through hoops Know my love infinite, nothing I wouldn't do That I won't do, switchin' for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom (bedroom) I'm in the Olympics way, I'm jumpin' through hoops Know my love infinite, nothing I wouldn't do That I won't do, switching for you This some shit that I usually don't do (yeah) But for you, I kinda, kinda want to 'Cause you're down for me and I'm down too (and I'm down too) Yeah, I'm down too, switching the positions for you This some shit that I (yeah) usually don't do (don't do) But for you, I kinda, kinda want to 'Cause you're down for me and I'm down too Switchin' the positions for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics way, I'm jumpin' through hoops (to you, to you) Know my love infinite, nothing I wouldn't do (do) That I won't do, switchin' for you Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom I'm in the Olympics way, I'm jumpin' through hoops Know my love infinite, nothin' I wouldn't do That I won't do, switchin' for you Yeah Ah, yeah Ah (ah), yeah Ariana Grande - Positions (Lyrics & Terjemahan Indonesia) uslikes.info/house/mIKPz66vsZecda4/video.html PLEASE SUBSCRIBE 15 LYRICS!!! ❤

  43. 15 Lyrics

    15 LyricsDay ago

    @TheOrange 😂 Dont forget to subscribe 15 Lyrics!❤😉

  44. TheOrange

    TheOrange2 days ago

    The lyrics are right on the screen it’s a lyric video for god’s sake you’re desperate

  45. Thilini Ranasinghe

    Thilini Ranasinghe4 days ago

    In a life bond with this angelic voice..

  46. Vân Nguyễn

    Vân Nguyễn4 days ago

    Hay vl

  47. MensurJ

    MensurJ4 days ago

    This is a great song :)

  48. Adrian Talukder Hossain

    Adrian Talukder Hossain4 days ago

    👏THIS 👏 NEEDS👏MORE 👏 VIEWS👏

  49. Sapling Lyrics

    Sapling Lyrics4 days ago

    The 80’s television theme fits perfectly with the song

  50. Natalie Coleman

    Natalie Coleman4 days ago

    I feel like she is more of an R&B singer

  51. zahrah r

    zahrah r4 days ago

    Im in love with this song because of recomendation by Jaemin NCT

  52. IvyLilly Jilly

    IvyLilly Jilly4 days ago

    Anyone notice she said repeat like “re...Pete” “re... Pete history”

  53. Stealthy Sam

    Stealthy Sam5 days ago

    Went from Thank you Next to Switching Them Positions for you real quick

  54. Jada Lee

    Jada Lee5 days ago

    *Hey guys!!!* Check out my piano cover of this song!! uslikes.info/house/eqimsdB6z5tsqcw/video.html

  55. Jerad Hidalgo

    Jerad Hidalgo5 days ago

    isn't the point of a lyric video to be able to read the lyrics and sing them on time with the song?

  56. arf arf krung krung

    arf arf krung krung5 days ago

    Ariana baby is creating her own language 💅💅

  57. Ella Adia

    Ella Adia5 days ago

    boy im trying to reach you mama yaaaa

  58. Skinny Legend

    Skinny Legend5 days ago

    2:05

  59. Collin Keyser

    Collin Keyser5 days ago

    Heaven May Have Sent Him To Her, But It Sounds Like They Are Doing Some Naughty Things Together.

  60. Ella Dietz

    Ella Dietz5 days ago

    whyyy do I have to watch an add to watch Ariana's amazing music!

  61. the epic

    the epic5 days ago

    0:55 when i see a rock on the ground

  62. Disgusting Supernova

    Disgusting Supernova5 days ago

    I typically hate her music but I'll admit that this fucking slaps

  63. basia kk

    basia kk6 days ago

    whole position album should be called "a vibe" i mean all these songs are just straight vibeee

  64. Swati Mohan

    Swati Mohan6 days ago

    She's a angel

  65. Leila Rosette

    Leila Rosette6 days ago

    Best song on the album hands down!

  66. loonaticarianator

    loonaticarianator6 days ago

    11,484,916

  67. Johanna Pupos

    Johanna Pupos6 days ago

    Hi! I made a cover of this song.. you might want to check it out uslikes.info/house/nXyIsM2twKuZXbI/video.html

  68. Jessica Queen

    Jessica Queen6 days ago

    How can someone's voice be so beautiful??? 😍 🖤💜❤️💙

  69. Johanna Pupos

    Johanna Pupos6 days ago

    Hi! I made a cover of this song.. you might want to check it out uslikes.info/house/nXyIsM2twKuZXbI/video.html

  70. cesar bottini

    cesar bottini6 days ago

    Ni el diablo lee eso

  71. Johanna Pupos

    Johanna Pupos6 days ago

    Hi! I made a cover of this song.. you might want to check it out uslikes.info/house/nXyIsM2twKuZXbI/video.html

  72. Giovanna

    Giovanna6 days ago

    i'm here bc of the crickets.

  73. Johanna Pupos

    Johanna Pupos6 days ago

    Hi! I made a cover of this song.. you might want to check it out uslikes.info/house/nXyIsM2twKuZXbI/video.html

  74. Dianna Wilson

    Dianna Wilson6 days ago

    She grown now!

  75. Adrian Valencia

    Adrian Valencia6 days ago

    I thought it was switching up positions

  76. Daniel Ssaku

    Daniel Ssaku6 days ago

    This got Aaliyah vibes all over it

  77. Mother Patches

    Mother Patches6 days ago

    This album is 2020s apology

  78. Ømar •꧂ kung

    Ømar •꧂ kung7 days ago

    0:28

  79. Amna Memon

    Amna Memon7 days ago

    i love this song because it gets me on my zone whenever i am studying or doing anything i just generally love Ariana Grande songs like she's the best and the one who made these lyrics of putting the lyrics in different transitions i like that wow! what a nice talent you have !!!

  80. Amna Memon

    Amna Memon7 days ago

    lol replying to my own comment but shout out to the person who made these lyrics

  81. Kermit The Frog

    Kermit The Frog7 days ago

    Anyone else hear those crickets in the background? Just me? Ok.

  82. Lilly McConnel

    Lilly McConnel4 days ago

    Right? First I thought I was tripping. But she really be using nature sounds and stuff

  83. Janiyah J

    Janiyah J7 days ago

    beep booop

  84. Pew Pew

    Pew Pew7 days ago

    1:10 just a personal marker☺️

  85. Rugrat Rea

    Rugrat Rea7 days ago

    best song in the whole album, in my opinion.

  86. Gabriel

    Gabriel7 days ago

    STREAM !! open.spotify.com/artist/66CXWjxzNUsdJxJ2JdwvnR

  87. redzmalyn hadjani

    redzmalyn hadjani7 days ago

    Got the neighbors yelling, "Earthquake". God Ari

  88. OriginalBj

    OriginalBj7 days ago

    why does this look like mp3 black and white stuff

  89. JIMENA SARAI MANZANERO ITZA

    JIMENA SARAI MANZANERO ITZA7 days ago

    😭❤️

  90. Aubrey's Mountain Life & edits

    Aubrey's Mountain Life & edits7 days ago

    LOVE HER!!!! I FREAKING MEMORIZED THE WHOLE SONG!

  91. midnightcamo1

    midnightcamo18 days ago

    smack cam you know

  92. Chloe Alleyabu

    Chloe Alleyabu8 days ago

    who else is putting this n loop and scrolling through amazon and looking for clothes.... cAUSE tHATS yOURS tRULY

  93. clodia vegas

    clodia vegas8 days ago

    ♠ WATCH HERE. shorturl.ca/urflirtyjoygirlteen18 【Photo video】 ♠♠ -The condition of their health each one prevents them too close close to each other. ?? 4

  94. Jordan Watson

    Jordan Watson8 days ago

    Awful.

  95. SociallyAwkwardSelf

    SociallyAwkwardSelf8 days ago

    This song has been on repeat for the past few days; it's so catchy! Nice job to Katia with the awesome lyrics video!!

  96. Tasneem. A.

    Tasneem. A.8 days ago

    She just said Thank you next to 2020

  97. Nerdy Writer

    Nerdy Writer8 days ago

    uslikes.info/house/nqF8nKRt04trmLI/video.html

  98. Poppy Leitch

    Poppy Leitch8 days ago

    Love. This song too much

  99. CANCELLED

    CANCELLED8 days ago

    It's so sad tiktok already ruined it... Well, we had fun while it lasted !

  100. MyBabyJ-Hope-BTS Army 123

    MyBabyJ-Hope-BTS Army 1238 days ago

    The way she says “meet your momma” sounds so pretty 🥰

  101. THE THREE SISTERS THREE SISTERS

    THE THREE SISTERS THREE SISTERS2 days ago

    tru

  102. Mɪɴ Yᴏᴏɴɢɪ

    Mɪɴ Yᴏᴏɴɢɪ5 days ago

    ikr ✨

  103. • Atømic •

    • Atømic •8 days ago

    This song with all the beats, violin and drums is a vibe

  104. Ted Fitzgerald

    Ted Fitzgerald8 days ago

    I love this song

  105. Deany Mojaki

    Deany Mojaki8 days ago

    First time actually listening to an Ariana Grande song

  106. Neelam Sarish

    Neelam Sarish8 days ago

    Ariana grande is the best

  107. Luvly Moonchild

    Luvly Moonchild9 days ago

    Why is every single Ariana Song good

  108. Odalis Hernandez

    Odalis Hernandez9 days ago

    I love you Ariana

  109. Samiyah Corelli

    Samiyah Corelli9 days ago

    Good luck trying to sing along with this video... I've got a headache lmao

  110. Gabi l.v.

    Gabi l.v.9 days ago

    Is Just one of the best's musics of 2020

  111. Judy Vela Vela

    Judy Vela Vela9 days ago

    Better president then trump